Söndag - 25 oktober

Har tillbringat hela dagen vid Fredrick. Kan inte påstå att jag har varit så värt social.. Har mest haft datorn och psykologi uppgifter i huvudet.. Ska ha lämnat in en psykologi uppgift om ADHD.. Har skrivit och sökt fakta mest hela dagen och till sist gav jag upp. Det blev alldeles för mycket text och mina ögon var trötta. Så det blir nog att lämna in den först på tisdagen.

Nu är jag hemma och försöker mej på provläsning.. Har tyska prov imorgon.. Låter inte så lockande..
Åjj bara den här perioden skulle vara över så skulle allt vara så mycket enklare..

Har känt mej lite konstig idag.. Vet inte, men allt har känt så tungt .. Tog en värktablett innan jag åkte från Jeppis.. Då jag kom hem hade jag feber.. Undrar hur hög febern skulle vara om jag inte hade tagit värktabletten..

Nee nu blir det mera tyska läsande..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0