Skolveckan som varit

Vaknade i måndags av att min näsa var heeeelt igen täppt.. Feber hade jag också. Men ja var en duktig flicka och maasade mej iväg till skolan. Skrev det där arma provet , som ändå gick ganska bra - ska vi hoppas.

Tisdagen däremot stannade jag hemma. Sedan dess har ja suttit här i min säng ..
Sov bort hela tisdagen.
Vaknade med feber ännu på onsdagen , och torsdagen , och även fredagen.. :/
Förkylningen vill inte ge med sig heller. Brukar vanligen bara vara jätte förkyld i 2 - 3 dagar och sedan brukar det börja ge med sig. Men icke denna gång .. Undrar va de här e för någon konstig förkylning.

I onsdags missade jag biologi provet och nu på fredagen missar jag matematik 12 provet..
Shiit samma , ja orkar inte bry mej. Tar de nån annan gång . Om 2 veckor tyyp. :P

Det som stör mej mest är nog att jag har missat sååååååå mycket i skolan .. Så i helgen blir det att besöka någon kompis och uppdatera mej lite.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0