En rejäääääääl uppdatering !

I September gick mesta av tiden åt till att förbereda sig för studentskrivningarna.. Sedan då de var över så började alla kursproven ..
De e så skönt nu att den första perioden är över, skulle inte ha årkat en deg till på det där viset..

Studentskrivningarna gick iaf. bra. Har it fått resultaten ännu, men enligt de preliminära resultaten så borde jag vara godkänd i alla änmnen jag skrev. :D


Den 23 september var det dags för det årliga Wasa By Night partyt ! :D Åjj så mycket folk det var. Läste lite facebook att vissa hade börjat dricka redan mitt i dagen.
Wasa By Night går ut på att man ska besöka minst 8 krogar. På dessa 8 krogarna ska man dricka något ( Drink, shot, .. ) för at få ett stämpel från krogen. Då man har samlat 8 stämpel så får man en Wasa By Night tröja . . De här tröjorna går inte att få på något annat sätt än just genom att delta i Wasa By Night. :D


Har även varit ganska sjuk i september. . Natten före studenten i engelska hörförståelsen så fick jag åka iväg till akuten för jag hade fått " En svåårt urinvägsinfektion ". .  Låter ju jätte spännande.. :/ Så tre - fyra veckor efter det så fick jag urinvägsinfektion igen.. Eller de var den förra som inte had gett med sig.. Mera antibiotika bara..

Det visade sig också att jag har förhöjda levervärden.. Men tydligin bryr sig läkarna inte så mycket om det.. Utan först om ett halvår ska jag testa mina levervärden igen..


Fick även en välbehövllig frissa tid dagen innan skolfotot. Hatar skolfoto ! Så nu väntar jag med spänning på hur fotot ser ut..

Den 3 oktober var det dags för party party ! :D Drog med en kompis och syster ut till Gerby, där en pojke hade " 18 års-kalas ". ;)


Har under de senaste åren haft något konstigt i magen som mitt i allt bara kan börja knipa och värka. Till och med så mycket att jag inte vet hur jag ska överleva smärtan..
Så nu har det blivit värre.. Förr var det bara lite nu som då, men endå åtminstone en gång om dagen.. Men nu är det HELA TIDEN.. Som heeeela tiiden ..
Har tagit en massa testar och besökt läkare och gynekologer.. Men ingen vet vad jag har för fel.. " För allting ser bra ut.. "
Ja blir galen snart !

Men nu väntar jag på provsvaren för laktos och celiaki.. Laktos tror jag inte det är ... Men celiaki .. hmm .. Nee . Alltså de som har laktos och celiaki så säger att man har så sjukt om man äter fel så man märker nog det..
Men jag har inte det minsta sjukt p.g.a. att jag har ätit.. Absolut ingen skillnad om jag äter eller inte äter, de tar lika sjukt för det..


9 oktober var det dags för en tripp till Åbo ! :D Det var dags för den årliga ABI-Excursionen. :D
Åkte ner med buss - bodde på hotellet Cumulus - festade låss och träffade nytt som gammalt folk på Sitzen !
De var en rolig resa som jag gärna skulle vilja göra om. :)


Systeryster fyllde även hela 16 år den 11 oktober. :)
Var inte hemma då ännu . Men presenter hade jag allt med mig hem . :)

Har även hunnit med att slänga ut släkten ur huset.. På Malins födelsedag och allt..
De är så löjliga och har inget vett i skallen ! Så jag kan bara inte förstå att vi är släkt !
Gaah !


HÖSTLOV ! :D mellan den 15 - 18 oktober.
Drog till Åbo med F.
Festade lite och hade närvfel. :P
Tog tåget hem på söndagen. Sedan förde F. hem mej och sov här. :)


Den 21 oktober lyckades jag få punktering ... Jeeij.. Kommunen har skrapat upp våran väg .. De brukar nog göra det , så att det inte ska finnas så mycket gropar i vägen.. Men den här gången tog de lite väl djupt så stora spetsiga stenar har kommit upp . Jag lyckadest ju då köra rakt på en. Vilket ledde till punktering på de nya vinterdäcken... GREAT !

Har även börjat gå på en tårtlagningskurs. :) Har gjort en smörgåstårta för första gången i hela mitt liv. :) Bra och j***vlit good bleev den. :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0