Helgen :)

Fredagen den 28.8 drog Tina och jag till krogen . :) Betalade in oss till Ollis, tog en sväng ut för att söka mat med Mikaela å co. Sedan drog Tina å jag till Fontana. :D Mycket mera folk än vad det var på Ollis . :) Dansade å träffade folk hela halva natten lång. :)



Lördagen vaknade jag av att klockan ringde halv 9 .. Skulle ha farit på en prepkurs i finska å engelska till skolan ti klockan 9 .
Eftersom att jag hade sovt 2 timmar så var min första tanke " Hah ! Aldrig i livet ! ", då klockan ringde . Så nej det blev ingen prepkurs för mej .
Istället vaknade jag någon timme senare och började göra mig färdig för kvällen. :)
Jag och mina töser drog till en villa - där vi spenderade ett heelt gaalet dygn tillsammans me boysen .








Söndagen var det bara att åka hem, duschade och sedan åkte jag till Jeppis . :)
Kom hem mitt i natten och var aldeeeles för trött för att göra några läxor.


Kommentarer
Postat av: mikaela

SKOLKIS!

2009-09-01 @ 11:11:12
URL: http://yllestrumpa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0